بیشترین و مهمترین عامل که در هزینه نقاشی ساختمان تاثیر گذار است زیر ساخت های موجود خانه هستند که پس از بررسی نقاش این مهم مشخص خواهد شد، عامل دیگر کیفیت خود رنگ نقاشی ساختمان است که درجه یک باشد ویا… که این مورد هم از طرف شما مشخص خواهد شد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که هزینه نقاشی ساختمان با رنگ روغن یا نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در نهایت چقدر برای شما تمام خواهد شد؟ قیمت ها به صورت حدودی می باشد یعنی بسته به نوع رنگ انتخابی شما، جنس رنگ، زیر کار این قیمت ها به طور دقیق از طرف نقاش ساختمانی تعیین می گردد.

 ترفندهای نقاشی ساختمان/بررسی روش ها و مراحل انجام آن

نقاشی ساختمان یکی از موضوعات هیجان انگیز است که بسیاری از افراد مشتاق انجام آن هستند؛در واقع می‌توان گفت که این کار یکی از مراحل مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون می‌باشد. برخی از افراد بر این باورند که نقاشی ساختمان به نیروی ماهر و حرفه‌ای نیاز دارد؛ اما شما می‌توانید بدون استخدام نقاش حرفه‌ای هم این کار را انجام دهید؛ تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، ابزارهای مناسب برای انجام این کار و به کارگیری ترفندهای نقاشی است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این شغل هیجان انگیز آشنا شوید.

انواع نقاشی ساختمان

تنوع در نوع نقاشی‌های ساختمان به دلیل وجود رنگ‌های گوناگونی است که وجود دارد. پس نقاشی ساختمان را می‌توان براساس نوع رنگ آمیزی به شکل زیر دسته بندی کرد:

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

 

 

“رنگ آمیزی با رنگ پلاستیک”

نقاشی ساختمان با این رنگ‌ها بسیار راحت است. زیرا رنگ پلاستیک حلال در آب است و علاوه بر بوی کمی که دارد خیلی سریع خشک می‌شود. بهتر است بدانید که قیمت نقاشی ساختمان با رنگ‌های پلاستیکی به صرفه تر از رنگ‌های روغنی است. دو نوع نقاشی ساختمان با رنگ‌های پلاستیکی وجود دارد که عبارتند از:

  1. نقاشی ساختمان با رنگ تمام پلاستیک
  2. نقاشی ساختمان با رنگ نیمه پلاستیک

شما با استفاده از نقاشی ساختمان با رنگ تمام پلاستیک، کیفیت بالاتری نسبت به نیمه پلاستیک دریافت خواهید کرد. این رنگ کمی هم قابل شست و شو است. تنوع رنگ در رنگ‌های پلاستیکی، دست شما را برای زیبایی رنگ آمیزیتان باز گذاشته است. کاربرد این نوع رنگ آمیزی در مناطق گرم و خشک بیشتر است، زیرا این رنگ‌ها با گرما تطابق پذیری بالاتری دارند،در نهایت انتخاب این نوع نقاشی ساختمان می‌تواند معقولانه ترین تصمیم برای شما باشد.

 

 

“رنگ آمیزی با رنگ آکریلیک”

این رنگ‌ها نیز همانند رنگ‌های پلاستیک، حلال در آب هستند و رنگ آمیزی با آن‌ها بسیار راحت است. اما تفاوت قابل توجه آن با رنگ‌های پلاستیک این است که این رنگ‌ها قابل شست و شو هستند، استفاده از این رنگ‌ها برای نقاشی ساختمان یکی از روش‌های جدید و مدرنی است که طرفداران زیادی پیدا کرده. رنگ‌های آکریلیک مانند رنگ‌های روغنی به طور ۱۰۰ درصد قابل شست و شو هستند.

این نوع رنگ‌ها به دلیل غلظت بالاتری که نسبت به رنگ‌های روغنی دارند، خیلی بهتر می‌توانند ترک دیوارها را پوشش دهند و از عمر بالاتری برخوردارند. از رنگ‌های آکریلیک می‌توان در نقاشی ساختمان دیوار آجری، گچی، بتنی یا هر چیز دیگری استفاده کرد علاوه بر این از رنگ‌های آکریلیک به عنوان ضد زنگ و رنگ آمیزی فلزات نیز استفاده می‌کنند.

 

“رنگ آمیزی با رنگ روغنی”

همانطور که از نام این روش مشخص است، نقاشی را به وسیله‌ی رنگ‌هایی انجام می‌دهند که محلول در روغن هستند. از این روش بیشتر برای رنگ آمیزی آشپزخانه استفاده می‌کنند، زیرا به راحتی قابل شست و شو هستند و تنها با یک پارچه‌ی نم دار می‌توان لکه‌ها را از بین برد، علاوه بر این از رنگ‌های روغن برای رنگ آمیزی درب و پنجره‌ها نیز استفاده می‌کنند،از آنجایی که درب و پنجره همواره در معرض آب، باران و رطوبت قرار دارند، مستعد زنگ زدگی و پوسیدگی هستند.

اما نقاشی آن‌ها با رنگ‌های روغنی می‌‌تواند این اتفاق را به تعلیق بیندازد. یکی دیگر از موارد استفاده از رنگ‌های روغنی، نقشای و رنگ آمیزی راهروها و مکان‌های پر رفت و آمد است. در این محیط‌ها به دلیل رفت و آمد زیاد، دیوارها زود غبار آلود می‌شوند. پس استفاده از رنگ‌های روغنی در این مکان‌ها، زحمت پاک کردن دیوارها را کمتر می‌کند. بهتر است بدانید که نقاشی سقف ساختمان‌ها با رنگ روغن کار اشتباهی است.

زیرا رنگ روغن می‌تواند نور را منعکس کند و این مسئله سبب می‌شود تا چشم‌های شما اذیت شود. به همین دلیل است که معمولا برای رنگ آمیزی و نقاشی سقف، از رنگ‌های پلاستیک استفاده می‌کنند.

مراحل نقاشی ساختمان

  1. لیسه کشی و بار کردن ترک‌ها
  2. اجرای روغن الیف
  3. اجرای بتونه
  4. سنباده زدن
  5. آستر اولیه
  6. لکه گیری
  7. سمباده کاری مجدد
  8. آستر دوم
  9. رنگ رویه

نقاشی ساختمان با قلم یا غلطک:

در نقاشی ساختمان انواع ابزار مانند قلم یا غلطک – تیغ و کارتک – سمباده و در برخی موارد پمپ و پیستوله و حتی ماله های خاص مربوط به برخی از رنگ آمیزی ها و برخی ابزار نقاشی ساختمان مورد استفاده است و می توان گفت از ابزار بسیار مهم در نقاشی ساختمان استفاده از قلم و غلطک است چون رنگ نهایی با این ابزار تکمیل می شود پس اینکه بدانیم استفاده از کدام یک از این ایزار بهتر است و کیفیت کارمان را بالا می برد بسیار اهمیت دارد .

نقاشی ساختمان در بهبودی

نقاشی ساختمان در جیحون

09125089541

نقاشی ساختمان در بهبودی_جیحون

 

 با20 سال سابقه کاری در تهران و حومه 

مصرف رنگ های هادی هاویلوکس و سحر 

استفاده از رنگهای قابل شستشو100%

اجرای رنگهای بی بو

اجرای رنگهای دکوراتیو همراه با دستگاه رنگ پاش

اجرای رنگهای استاندارد و با کیفیت 

تعمیرات ساختمانی 

تغییرات نقشه داخلی ساختمان 

برطرف کردن ترک خوردگی ها 

رفع نم باساروج 

اجرای کنیتکس رولکس اپوکسی 

اجرای رنگهای پلاستیک درجه یک

رنگ امیزی دفترها واداره ها و سازمان ها 

رنگ امیزی درب های فلزی

اجرای پتینه کاری 

اجرای لندنی کاری 

اجرای رنگ نمای ساختمان 

اجرای رنگ های استخر و پوششی بلکا

نصاب بلکا در یک روز اجرای پوشش اپوکسی و صنعتی 

اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب 

رنگ امیزی معابرها و جدول ها 

رنگ امیزی پل های هوایی تهران و کرج

09125089541

نقاشی ساختمان در بهبودی_جیحوننقاشی ساختمان در بهبودی_جیحون

نقاشی ساختمان در بهبودی_جیحون

 

نقاشی ساختمان قلی پور با بیش از 15 سال سابقه کار در خدمت شماست!

نقاشی ساختمان قلیپور09125089541 با عضویت در اتحادیه نقاشان ساختمان با چندین سال سابقه و تجربه کاری، با بهره گیری از کادری مجرب در زمینه اجرای انواع نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی ساختمان، به همراه بازدید و مشاوره رایگان و همچنین ارائه انواع کاتالوگ و آلبوم رنگ روغنی، مولتی کالر، بلکا ، کنیتکس و … آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در شهر تهران و اطراف می باشد.

 رنگ امیزی قلی پور 

….کیفیت همراه با رضایت مشتریان گرامی اولویت اول ماست ….

مابا کارمان اثبات خواهیم کرد که بهترینیم بکارگیری ازاجناس ومواد درجه یک از جمله جوتن،پیکو،هادی و غیره برای بالا بردن کیفیت و طول عمر رنگ امیزی ساختمان بکاربرده میشود.

رنگ کاران گروه قلی پور به سوالات و نقطه نظرات شماهستند با پاسخگویی 24 ساعته درخدمت شماهموطنان گرامی میباشد. 

….افتخار ما خلق هنر ماست….

…. افتخار نمیکنیم که بهترینیم اما افتخار میکنیم که بهترین ها مارا برگزیده اند …..

….دارای مجوز رسمی از وزارت کار وامور اجتماعی ….

09125089541

گروه رنگ کاری قلی پور نقاشی ساختمان قلی پور

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به دنبال یک نقاش ساختمان خوب و حرفه ای هستید باید با اکیپ نقاشی ساختمان قلی پور تماس حاصل کنید09125089541 بهترین رنگ کاران ساختمانی تنها در مجموعه ای به نام  نقاشی ساختمان قلیپور فعالیت میکنند و در صورت نیاز به یک نقاش ساختمان کافی است تا با این شرکت تماس حاصل کرده و از خدمات ارزنده آنها بهره ببرید.باتشکر

 

نقاشی ساختمان قلی پور/نقاشی ساختمان نمونه/نقاشی ساختمان در بهبودی_جیحون /بامناسب ترین قیمت و کیفیت/ترکیب رنگ حرفه ای/بهترین قیمت رقابتی/بهترین کیفیت/اکیپ کامل ومجرب/انجام کاردراسرع وقت/اجرای20سال سابقه کاردررنگ امیزی/اجرای پوشش کامل بلکا/نقاشی ساختمان درتهران/نقاشی ساختمان در کرج/اجرای بلکا/نقاشی ساختمان/نقاشی منزل/نقاشی خانه/رنگ امیزی قلی پور/فروش و نمایندگی بلکادرجه یک درتهران