نقاشی ساختمان قلی پور از مراحل پایانی ساختمان سازی است که تاثیر زیادی در زیباسازی محیط داخلی و خارجی ساختمان دارد. در واقع می‌توان گفت  این کار یکی از مراحل مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون است که نظر بیننده را به خود جلب می‌کند. برخی از افراد بر این باورند که نقاشی ساختمان تهران  به نیروی ماهر و حرفه‌ای نیاز دارد. اما شما می‌توانید بدون استخدام نقاش حرفه‌ای هم این کار را انجام دهید. تنها چیزی که برای این کار نیاز دارید، ابزارهای مناسب برای انجام این کار و به کارگیری ترفندهای نقاشی است. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این شغل هیجان انگیز آشنا شوید.

 

نقاشی ساختمان ارزان در تهران_طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان با مدیریت قلی پور 

یکی از راهکارهای کم هزینه، برای تغییر دکوراسیون، تغییر رنگ دیوارهای سطوح یک فضا است. رنگ و نقاشی ساختمان خرابی‌های دیوار مانند جای میخ‌ها و ریختگی‌های دیوار را از بین برود و همچنین فضای خانه را تغییر اساسی می‌دهد. تغییر در رنگ محیط اطراف موجب تغییر در روحیات انسان می‌شود؛ بنابراین، تغییر رنگ و نقاشی ساختمان باید با احتیاط صورت گیرد. اگر خدمات نقاشی ساختمان به صورت اصولی انجام نگیرد باعث شره کردن رنگ و همچنین موج‌دار شدن دیوار می‌شود. در نتیجه، از آنجایی که انتخاب رنگ و عملیات نقاشی سطوح امری تخصصی است باید آن را به متخصصان سپرد.

انواع نقاشی ساختمان

تنوع در نوع نقاشی‌های ساختمان به دلیل وجود تنوع رنگ‌ در بازارهای امروز است . نقاشی ساختمان را می‌توان براساس نوع رنگ آمیزی با انواع رنگ ساختمانی به شکل زیر دسته بندی کرد:

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک
  • نقاشی ساختمان با کینتکس

خدمات نقاشی ساختمان درتهران، نقاشی ساختمان قلی پور، نقاشی ساختمان تهران، قیمت نقاشی ساختمان ، نقاش ساختمان تهران ساختمان ساکن تهران 

تکنیک‌های مختلف در نقاشی ساختمان تهران

نقاشی ساختمان قلی پورطرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان تهران  را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد که در ادامه به توضیح منحصر به فرد هر یک از روش‌های رنگکاری ساختمان تهران  خواهیم پرداخت:

1.نقاشی ساختمان ساده

این نوع نقاشی ساختمان با رنگ‌های ملایم انجام می‌شود و امروزه طرفداران دکوراسیون کلاسیک و مینیمال به وفور از این نوع رنگ امیزی استفاده می‌کنند. از آن‌جایی که ایرانی‌ها به فرش‌های پر نقش و نگار علاقه دارند، دیوارهایی با رنگ‌های ساده می‌تواند تعادل بیشتری در دکوراسیون ایجاد کند.

2.نقاشی کالر واش

این روش یکی از روش‌های جدید و جذاب در نقاشی ساختمان قلی پور تهران است که در آن انواع طرح‌های مرمر، چوب و فلز را نقاشی روی دیوار گچی اجرا می‌کنند. درواقع این تکنیک نوعی فریب بصری برای بیننده ایجاد می‌کند. همانطور که روی درب کابینت‌ها طرح چوب را با انواع رنگ‌ها ایجاد می‌کنند، همین کار را روی دیوارهای پچی نیز می‌توان انجام داد. در این تکنیک بیننده دیوار را به طرح سنگ مرمر یا بافت چوبی می‌بیند و این کار به جذابیت محیط کمک خواهد کرد.

3.نقاشی متالیک

در این تکنیک از رنگ‌های متالیک استفاده می‌کنند که ظاهری فلزی به دیوار می‌دهد. این تکنیک بیشتر برای فضاهای لوکس و مدرن مناسب می‌باشد. توصیه می‌کنیم که از رنگ‌های متالیک در فضای محدودی از دیوارها استفاده کنید تا جلوه و زیبایی خود را از دست ندهد.

طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان درجه یک قلی پور در تمامی نقاط ایران

“ضمن خسته نباشید به کسانی که سایت نقاشی ساختمان قلی پور را دنبال می کنند”

09125089541

نقاشی ساختمان در آریاشهر

با تلاش شبانه روزی در جهت بالابردن سطح کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان گرامی، سعی در جلب رضایت کامل آنها داریم و در این راستا، نظرات آنان، سند محکمی بر ادعای ما می باشد.

نقاشی ساختمان تهران

اجرای رنگ پلاستیک قلی پور

اجرای رنگ روغنی قلی پور

اجرای رنگ آکرولیک قلی پور

کیفیت بهترین تبلیغ ماست

4.نقاشی مولتی کالر

این نوع نقاشی ساختمان به نقاشی گفته می‌شود که از چند رنگ مخالف یا مکمل بر روی یک زمینه‌ی ساده استفاده شده باشد. این تکنیک یکی از زیباترین نقاشی‌های ساختمان به شمار می‌رود زیرا طرحی برجسته به دیوار می‌دهد. زمینه‌ی دیوار یک رنگ ساده است که لکه‌هایی از رنگ غلیظ و مخالف روی آن پاشیده شده است.

5.نقاشی طرح دار

در این روش از ابزاری همچون غلتک، پارچه، پلاستیک، کاردک، قلم مو و سایر ابزارها برای ایجاد طرح روی دیوار استفاده می‌کنند. این تکنیک به تازگی در ایران مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا دکوراسیون‌های ساده با رنگ‌های خنثی طرفداران خاص خود را دارد.

6.نقاشی با شابلون

یکی دیگر از تکنیک‌های نقاشی ساختمان طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان، استفاده از شابلون برای ایجاد طرح روی دیوار است. برای این کار باید یک رنگ از قبل به عنوان پس زمینه وجود داشته باشد. شابلون‌ها دارای طرح‌های گوناگونی می‌باشند که دست شما را برای طراحی باز می‌گذارند. برای طرح‌هایی که روی زمینه‌ی ساده دیوار می‌اندازید بهتر است که از رنگ‌های مکمل یا مخالف استفاده کنید.

7.نقاشی بافت دار

این نوع نقاشی یکی از ساده ترین نقاشی‌ها در ساختمان است که به ابزار و وسایل خاصی نیاز ندارد. برای ایجاد طرح می‌توانید از وسایلی همچون پارچه یا اسفنج استفاده کنید. زمینه‌ی دیوار باید یک رنگ ساده انتخاب شود تا بتوانید با جسم بافت دار روی دیوار طرح‌هایی اجرا کنید.

8.برجسته کاری روی دیوار

این تکنیک به روشی مشابه با پتینه کاری اجرا می‌شود. در این روش با استفاده از خمیر یا چسب چوب، بخش‌های برجسته‌ای را روی دیوار ایجاد می‌کنند. پس از خشک شدن خمیر یا چسب می‌توانید با استفاده از سنباده طرح‌های برجسته موردنظر خود را پیاده سازی کنید و سپس آن‌ها را رنگ آمیزی کنید. اخیرا طرح‌های هندسی و مدرن در نقاشی سه بعدی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

✔️جهت دریافت مشاوره رایگان و دیدن نمونه کارها همین حالا تماس بگیرید تلفن تماس :09125089541

09125089541

رنگ امیزی ساختمان قلی پور بدون تعطیلی 

نقاشی ساختمان ارزان تهران

طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان

سریع – ارزان و بهترین نقاشی ساختمان

گروه خدماتی نقاشی ساختمان قلی پورتهران با چندین سال سابقه و تجربه کاری در زمینه اجرای انواع نقاشی ساختمان ومنزل،خانه،دفتر کار،شرکت با استفاده از رنگهای ساختمانی متنوع و گوناگون به همراه بازدید و مشاوره رایگان آماده ارائه خدمات نقاشی ساختمان است. امید است با ارائه مشاوره و کار مناسب رضایت کامل مشتریان و همشریان عزیزآریاشهر را جلب نماییم.شما میتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را درمورد نقاشی ساختمان سریع از عوامل بسیار مهم در زیبایی منزل است نقاشی ساختمان باید از کیفیت بالا و متریال عالی برخوردار باشد و توسط استاد کارنقاشی ساختمان حرفه ای و با سلیقه اجرا شود.

(اگر کار خوب و عیار دار میخوای به ما زنگ بزن)

ارائه خدمات نقاشی ساختمان تهران بصورت کلی و جزئی_خدمات در اسرع وقت 

نقاشی ساختمان در آریاشهر

با ما همیشه یک قدم جلوتر باشید

نقاشی ساختمان قلی پور با بهره گیری از مدیریت متخصص و متعهد در زمینه اجرای انواع نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی ساختمان،منزل،خانه،با استفاده ازبرترین برندهای رنگ کاری از جمله (پارس_اطلس_هاویلوکس_هادی_پارسه_رونق_پارسبهار درجه یک_روناس و……)به همراه بازدید و مشاوره رایگان با ارائه انواع کاتالوگ و آلبوم نقاشی ساختمان و کاغذدیواریآماده ارائه خدمت رسانی به شما عزیزان درتهران میباشد.

قیمت نقاشی ساختمان تهران قلی پور هیچ فرقی با سایر نقاط تهران ندارد و عوامل دیگری هستند که درقیمت رنگ آمیزی تاثیر بسزایی دارد قیمت نقاشی ساختمان در غرب تهران نسبت به مقداررنگی که برای نقاشی ساختمان که مورد استفاده قرار میگیرد فرق زیادی است قیمت درساختمان هایی که متراژبالایی دارند بدلیل استفاده از مقدار رنگ بالا خواهد بود.

مراحل نقاشی ساختمان کدامند؟

نقاشی ساختمان دارای چندین مرحله است که هر یک از مراحل باید به دقت انجام شود. اگر مراحل نقاشی ساختمان به درستی و بر پایه‌ی اصول آن انجام نشود، نتیجه‌ی نهایی مطلوب نخواهد بود. معمولاً نتیجه‌ی یک نقاشی غیراصولی، مواج شدن سطح نقاشی شده یا شره کردن رنگ یا … خواهد بود. در نتیجه، حتماً برای یک نقاشی عالی باید تمام مراحل به ‌خوبی و با دقت و به ترتیب درست بر پایه‌ی اصول آن انجام شود. در ادامه به معرفی مراحل نقاشی ساختمان می‌پردازیم:

  • انتخاب رنگ و متخصص و نقاش ساختمان؛
  • تمیز کردن سطوح؛
  • لیسه کشی یا سمباده کشی.
  • روغن‌کاری با روغن الف؛
  • زیرسازی و بتونه‌کاری سطوح؛
  • آستر اول؛
  • لکه‌گیری؛
  • سمباده‌زنی مجدد؛
  • آستر دوم؛
  • آستر سوم یا رنگ رویه؛
  • انجام تکنیک‌های نقاشی مانند پتینه کاری و …

انواع خدمات نقاشی ساختمان

زیرسازی و بتونه‌کاری

رنگ‌آمیزی و نقاشی سطوح

رنگ‌آمیزی در و پنجره و کابینت و …

اجرای تکنیک‌های متفاوت نقاشی ساختمان

و …

انواع ابزارآلات نقاشی ساختمان

برخی ابزارآلات نقاشی ساختمان در انواع آن ثابت است؛ اما برخی از آنها وابسته به نوع رنگ و تکنیک اجرا متفاوت خواهد بود. لباس مناسب، نردبان، نوار چسب، کاردک، سنباده، رنگ و سطل رنگ، ابزار ترکیب رنگ، ابزار رنگ‌آمیزی شامل غلطک، قلم‌مو یا … از وسایل مورد نیاز نقاش حین خدمات نقاشی ساختمان است.

لباس مناسب

نردبان

نوار چسب

کاردک

سنباده

رنگ و سطل رنگ

ابزار ترکیب رنگ

ابزار رنگ آمیزی شامل غلطک، قلم‌مو‍ یا …

و …

 نقاشی ساختمان ارزان تهران

اجرای کاربصورت درجه یک همراه با نظافت کاری

قیمت بسیار مناسب=همسوست با کارمناسب

بامابهترین وبروزترین باشید

با20سال سابقه کاری ،تهران و حومه 

نقاشی ساختمان ارزان تهران

طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان

نقاشی ساختمان در آریاشهر

رنگ امیزی در تهران و حومه (شهرستان ها و استان ها)

نقاشی ساختمان ارزان تهرانسر نقاشی ساختمان قلی پور مجری انواع نقاشی ساختمان با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب است.برای بازدید و مشاوره رایگان نقاشی ساختمان ومنزل شما درتهران ونیزمشاهده نمونه کارهای نقاشی ساختمان تهران تماس بگیرید.این گروه دربرخی شهرهای استان البرزبرای اجرای خدمات نقاشی ساختمان نقاش اعزام میکند.برای کارشناسی و راهنمایی درباره نقاشی ساختمان و منزل شما باما تماس بگیرید.

 

انواع نقاشی ساختمان با خدماتی متمایز

گروه نقاشی ساختمان قلی پوراجراکننده انواع نقاشی ساختمان است که شما میتوانید باتماس با ما از قیمت نقاشی ساختمان و نیز کیفیت خدمات ما آشنا شوید ونمونه کارهای مارا مشاهده نمایید.خدمات نقاشی ساختمان شامل رنگ روغنی،رنگ پلاستیک،رنگ آکرولیک،پتینه کاری،بلکا،مولتی کالر،وغیره است.

انجام رنگ امیزی ساختمان تمامی نقاط کشور تهران و دیگر نقاط تهران با رنگ امیزی و نقاشی ساختمانی قلی پورامیدی است که ما میتوانیم در رنگ امیزی پوشش رنگ روغنی و رنگ پلاستیک و اکرولیک و قدم در راه پیشرفت این مقصد داشته باشیم.

09125089541

دلگرمی شما عزیزان تایید شدن کارما توسط شما مشتریان گرامی باعث افتخار ماست

نقاشی ساختمان در آریاشهر

فاصله ما با شما فقط یک تماس است

انواع رنگ برای رنگ کردن یک محل

رنگ آستر: به عنوان رنگ زیرین به کار می رود مرحله اول رنگ زنی محسوب می شود.

رنگ آکریلیک: این رنگ نسبت به رنگ روغن زودتر خشک می شود و بوی کمتری دارد. حلال در آب است و لکه ها به راحتی از روی آن پاک می شوند.

رنگ روغنی: این رنگ مقاومت بالایی در مقابل فرسودگی و ترک دارد.

رنگ لعابی: برای سطوحی که به پوشش ضد آب نیاز دارند، بسیار مناسب است.

رنگ پلاستیک: این رنگ ها بیشتر مناسب سقف هستند و به علت غلظت آن ها رد قلمو بر روی آن می ماند.

رنگ آمیزی فوری

برای اینکه رنگ کاری ساختمان در مدت زمان کوتاهی به اتمام برسد نیاز به پرسنل با تجربه و همچنین ابزارآلات مناسب و کافی میباشد.

گروه ساختمان قلی پور با برخورداری از پرسنل با تجربه و همچنین بهترین تجهیزات و ابزارآلات توانسته خدمات نقاشی ساختمان فوری را در مدت زمان کوتاهی به انجام برساند. البته یکی از مشکلاتی که ممکن است در نقاشی ساختمان فوری به وجود آید بروز نقص و یا ایرادی پس از اتمام رنگ کاری ساختمان میباشد که نقاشی ساختمان قلی پور  با دقتی که در هنگام نقاشی ساختمان به خرج میدهد توانسته یک رنگ آمیزی فوری و در عین حال بدون هیچ گونه ایرادی را به انجام برساند.

اما نکته ای را در رابطه با نقاشی ساختمان فوری باید یاد آور شویم و آن هم مدت زمانی است که برای رنگ کاری ساختمان صرف میشود.

نقاشی ساختمان تهران با پیمانکاری قلی پور

نقاشی ساختمان در آریاشهر

نقاشی ساختمان در آریاشهر

نقاشی ساختمان در آریاشهررنگ کاری ساختمان فوری 

مدت زمان نقاشی ساختمان فوری بسته به متراژ سازه متفاوت خواهد بود. باید به این موضوع توجه داشته باشید که مدت زمان خدمات نقاشی ساختمان فوری در ساختمان هایی که متراژ بالایی دارند به مراتب طولاتی تر خواهد بود. به طور مثال مدت زمان رنگ کاری ساختمان فوری در یک ساختمان

 

 

مصرف رنگ درجه یک و استاندارد

بهترین ها با ما 

اعتمادشما اعتبار ماست

تحویل سروقت خدمت شما مشتریان گرامی

نظافت کاری بعداز به پایان رساندن کار

یک کار درجه یک و با کیفیت را از ما تحویل

خدمت در اسرع وقت

خدمات متمایز

ادعا نمیکنیم که بهترینیم اما افتخارمیکنیم که بهترینها مارابرگزیده اند.

نقاشی ساختمان قلی پور اولین رنگ امیزی تزئیناتی ساختمان در تهران و میباشد که برای اولین بار در سایر سایت های دیگران و رنگ کاران برای رفاه حال شمادوستان و هموطنان گرامی اقدام به اعزام رنگ کاران فوق العاده حرفه  و کاربلد مینماید همراه با انجام هرگونه سفارشات و کارهای کلی وجزئی را برای شما مشتریان عزیز انجام میدهد.

 نقاشی ساختمان تهران 

گروه ساختمانی قلی پور نقاشی ساختمان ارزان درتهران را بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی به انجام میرساند و در شمال، شرق. غرب، جنوب و هر نقطه از تهران که باشید میتوانید از خدمات ارزنده این گروه رنگ کاری ساختمان بهره مند شوید.

خدمات نقاشی ساختمان فوری درحصارک تهران برای افرادی که زمان کافی را برای انجام امور رنگ آمیزی و نقاشی در اختیار ندارند یک مزیت بزرگ را بوجود آورده است و دیگر نیازی نیست تا روزها در انتظار اتمام رنگ کاری ساختمان خود باشید. خدمات نقاشی ساختمان ارزان تهران درتهران باعث نشده تا تعرفه های رنگ آمیزی با توجه به اینکه نقاشی در مدت زمان کوتاهی به اتمام میرسد افزایش پیدا کند و همان تعرفه هایی برای این خدمات ارزنده لحاظ گردیده که برای روش های معمولی نقاشی در نظر گرفته شده است.

کیفیت بهترین تبلیغ ماست

زمانبندی دقیق

شاید بدقول بودن را بتوان در طیفی از همکاران ما صادق دانست ولی مطمئن باشید نقاشی و تزئینات داخلی قلی پور کار شما را دقیقا مطابق با زمانبندی اولیه اعلام شده و در زمان مقرر به شما تحویل خواهد داد.

بازدید رایگان از محل

در سیستم کاری ما بازدید از محل مشتری در سریعترین زمان بعد از تماس و درخواست مشتری و بصورت کاملا رایگان اجرا میشود و حتی اگر مشتری بنا به هر دلیلی نخواهد پروژه اش را ما انجام دهیم مشکلی نخواهد بود.

اجرای کاربصورت درجه یک همراه با نظافت کاری

قیمت بسیار مناسب=همسوست با کارمناسب

نقاشی ساختمان در آریاشهر

نقاشی ساختمان طرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان

نقاشی ارزان در تهران

عکس نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران 

نقاشی ساختمان دیوار 

کار نقاشی ساختمان در تهران 

سایت نقاشی ساختمان 

نقاشی ساختمان کودکانه 

رنگ و نقاشی ساختمان 

نقاشی ساختمان (رنگ روغنی از رنگ های با قابلیت تمیز شوندگی بالا)

کثیف و چرک الود شدن سطوح امری اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود سطح کثیف خواهد شد که از این رو باید از پوشش هایی استفاده شود که از قابلیت تمیز شوندگی خوبی برخوردار باشد.

نقاشی ساختمان ارزان در تهران با کیفیت عالی  رنگ روغنی این امکان را ایجاد میکند تا سطح بعد از اتمام نقاشی به خوبی تمیز شود. برای تمیز کردن رنگ های روغنی نیازی به مواد خاصی وجود ندارد و تنها توسط مواد شوینده معمولی و دستمال میتوانید سطح را بخوبی از هر گونه آلودگی تمیز کنید. از نقاشی ساختمان رنگ روغنی میتوان برای منازل و مکان های پر رفت و آمد به راحتی استفاده نمود زیرا در کنار زیبایی بسیار زیادی که دارد به راحتی نیز تمیز میشود. همچنین هر اندازه که رنگ روغنی را تمیز کنید به هیچ وجه از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و با کیفیت باقی میماند.

09125089541

نقاشی ساختمان درجه یک تهران  نقاشی ساختمان قلی پور 
نقاشی ساختمان ویژه انبوه سازن- پیمانکاران -مسکن مهر – با کیفیت و قیمت مناسب-فوری
عضویت اتحادیه نقاشان-ثبت شرکت ساختمانی
کیفیت مناسب- قیمت مناسب- در اسرع وقت

نقاشی ساختمان ارزان درتهران وتزئینات ساختمانی قلی پورطرح های جدید رنگ آمیزی ساختمان باداشتن شماره ثبت در اداره اتحادیه نقاشان تهران با سه دهه عضویت واتحادیه تزئینات ساختمان تهران و فعالیت در زمینه نقاشی و تزئینات با بهترین کیفیت و با نازلترین قیمت نقاشی ساختمان می شود در خدمت مشتری می باشد ، در تمام زمینه های نقاشی ساختمان و تمام مکان های دولتی سفارش می پذیرد و در تمام زمینه رنگها از جمله :

مولتی کالر و بلکا رومالین-پتینه با مناسب ترین
قیمت ، آکرولیک بدون بو سریع و قابل شستشو
روغنی: مات و نیمه مات و براق پلاستیک:
پوششی عالی با استفاده از بهترین رنگهای موجود در بازار و با آنچه شما ترجیح می دهید
پتینه ، رومالین

نقاشی ساختمان در آریاشهر

 

کیفیت بهترین تبلیغ ماست

نقاشی ساختمانی قلیپور در تهرانسر شهریار و تهران آماده عقد قرارداد در سراسر تهران و کرج می باشد

در نقاشی ساختمانی قلی پور شهریار کلیه اصول و شیوه های نقاشی ساختمان در نظر گرفته می شود

 

 

 

نقاشی ساختمان تهران

نقاشی ساختمان تهران که توسط گروه ساختمانی قلی پور در نظر گرفته شده تنها در حد یک شعار نیست و از تعرفه های بسیار مناسبی  برخوردار است. نقاشی ساختمان ارزان در غرب تهران در کوتاه ترین زمان ممکن توسط تیم با تجربه گروه قلی پور انجام میشود و زمان زیادی را معطل نخواهید ماند.

بسیاری از مردم به دلیل بودجه کمی که در برای رنگ آمیزی ساختمان کنار گذاشته اند به دنبال نقاشی ساختمان ارزان در تهران هستند که از این رو گروه رنگ آمیزی قلی پور اقدام به در نظر گرفتن خدماتی همچون نقاشی ساختمان تهران  نموده است و میتوانید با صرف هزینه و بودجه کمی کلیه امور نقاشی ساختمان تهران را به این مجموعه کار آزموده و با تجربه بسپارید.

فوت و فن های نقاشی ساختمان تهران

نقاشی ساختمان

قیمت را کیفیت تعیین میکند

شما هر دو را به ما بسپارید

09125089541

 

افتخار بزرگ ما خلق هنر ماست