نقاشی ساختمان کیهان

نقاشی ساختمان کیهان/قیمت ساختمان در رنگ آمیزی با مدیریت قلی پورنقاشی ساختمان بامناسب ترین قیمت و کیفیت/ترکیب رنگ حرفه ای/بهترین قیمت رقابتی/بهترین کیفیت/اکیپ کامل ومجرب/انجام کاردراسرع وقت/اجرای20سال سابقه کاردررنگ امیزی/رنگ امیزی ساختمان قلی پور بدون تعطیلی/نقاشی ساختمان سریع – ارزان و بهترین نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان سریع از عوامل بسیار مهم در زیبایی منزل است نقاشی ساختمان باید از کیفیت بالا و متریال عالی برخوردار باشد و توسط استاد کارنقاشی ساختمان حرفه ای و با سلیقه اجرا شود .

09125089541قلی پور

خدمات نقاشی ساختمان در شمال تهران

خدمات نقاشی ساختمان غرب تهران

خدمات نقاشی ساختمان در شرق تهران

خدمات نقاشی ساختمان جنوب تهران

 

09125089541

 

*** نقاشی ساختمان لاکچری بانازلترین قیمت***

***رنگ آمیزی ساختمان حتی درایام تعطیلی عید***

 

 

نقاشی ساختمان کیهان

 

 

رنگ امیزی ساختمان قلی پور بدون تعطیلی  

 

نقاشی ساختمان یکی از مشاغل در حوزه عمران میباشد. نقاش ساختمان به شخصی اطلاق می شود که شایستگی های مانند رعایت اصول ایمنی و بهداشتی و متره برآورد مواد مصرفی و هزینه لازم جهت نقاشی ، آماده نمودن انواع بتونه بر اساس سطح کار، آسترکاری، سمباده زنی و زیرسازی سطوح آماده سازی رنگ های پلاستیک روغنی و مواد همرنگ کننده چوب و همچنین توانایی استفاده از ابزارهای رنگ آمیزی مانند قلم و پیستوله رنگ پاش را برای رنگ آمیزی سطوح داشته باشد و اقتصاد و بهره وری کار را رعایت نماید در بر می گیرد. این شغل با مشاغلی مانند فروشنده ابزار و مواد رنگ کاری گچ کار ساختمان و غیره در ارتباط می باشد.

معنی اصطلاح نقاشی ساختمان: در یا دیوار ساختمان را رنگ آمیزی کردن ، تصویر چیزی یا کسی را کشیدن

معنی لغوی نقاش ساختمان: کسی است که دیوارهای درونی و در برخی موارد دیوارهای بیرونی ساختمان را رنگ آمیزی می کند.

 

 

⭐⭐با ما همیشه یک قدم جلوتر باشید⭐⭐

09125089541

درباره انواع نقاشی ساختمان:

انواع نقاشی ساختمان می تواند در عین اینکه باعث تنوع در انتخاب شما می شود سبب شود تا کمی مردد شده و نتوانید به درستی بهترین نوع نقاشی را برای منزل خود انتخاب نمایید. از این رو در این مطلب قصد دارم تا به طور مفصل در مورد انواع نقاشی ساختمان و ویژگی های هر کدام صحبت کنم تا شما در هنگام انتخاب بتوانید بهترین نوع را برای نقاشی خانه خود انتخاب نمایید. ویژگی های این نوع رنگ ها با هم متفاوت می باشد و شناخت درست آنها از دچار دردسر شما در آینده جلوگیری می نماید.

به طور کلی ار رنگ و نقاشی برای پوشش دیوارها و سقف و درب و پنجره ها استفاده می شود و شناخت درست رنگ و همچنین نقاشی می تواند به ایده پردازی بهتر شما کمک نموده تا از پوشش های مختلف به درستی در کنار یکدیگر استفاده نمایید. در سایت بازسازی خانه مطالب مفیدی در مورد شناخت رنگ ها و ویژگی های هر کدام قرار داده شده که می توانید مطالعه نمایید. در ادامه با تعدادی از روش ها و انواع نقاشی ساختمان آشنا می شویم تا بتوانید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و بهترین نوع را انتخاب نماید. نقاشی خانه و ساختمان جز آخرین مراحل در ساخت ساختمان بوده که می بایست با دقت انجام شود تا ظاهر خانه را متغییر سازد.

آشنایی با انواع نقاشی ساختمان:

شما می توانید برای رنگ آمیزی منزل و خانه خود از رنگ های مختلفی استفاده نمایید و این رنگ های می توانید برای فضای داخلی و یا خارجی ساختمان و خانه شما مورد استفاده قرار گیرد. رنگ ها را می توان در این دو فضا استفاده کرد اما بهتر است برای رنگ آمیزی بیرون ساختمان از رنگ های مقاوم تری بهره گرفت. در ادامه شما را با پرکاربرد ترین رنگ های ساختمانی و انواع نقاشی ساختمان آشنا می سازیم :

 

چند نکته برای بهتر شدن انواع نقاشی ساختمان:

  • بهتر است رنگ را به مقدار لازم تهیه و همان ابتدا ترکیب کنید تا رنگ آمیزی یکدست شود
  • قبل از شروع نیز همه کلید و پریز و دستگیره ها را درآورید تا رنگی نشود
  • از یک استاد کار ماهر مشورت بگیرید
  • رنگ و جنس مناسب را مد نظر داشته باشید
  • از رنگ های مقاوم و قابل شستشو برای سرویس بهداشتی استفاده کنید
  • قبل از شروع نقاشی سطح را از گرد و غبار پاک کنید

 

این موارد برای همه انواع نقاشی ساختمان مشترک بوده و می تواند کیفیت نقاشی ساختمان و خانه شما را تا حد زیادی بالا ببرد. از طرفی سعی کردیم تا بدون هیچ توضیح مفصلی شما را با انواع نقاشی آشنا نموده و اطلاعات حداقلی به شما در این رابطه بدهیم. مقالات دیگر سایت نیز می تواند برای افزایش دانش شما مفید باشد و اطلاعات تخصصی تری را در مورد انواع روش ها و رنگ های ساختمانی به شما بدهد.

 

 

انجام زیرکاری برای نقاشی ساختمان

یک سری اصول را باید برای نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی ساختمان رعایت و نکاتی را برای بهتر شدن کار مورد بررسی قرار داده و از آنها برای انجام بهتر نقاشی ساختمان استفاده کنید :

اجرای روغن زیرکار مناسب گچ
انجام ماستیک با بتونه مناسب
سنباده زنی بعد از خشک شدن بتونه
پاک کردن دیوار از گرد و خاک
اجرای رنگ با کمک قلم مو و غلتک
لکه گیری کار
انجام سنباده زنی مجدد با سنباده نرم
گردگیری کار
اجرای دست دوم رنگ
اجرای دست سوم رنگ با غلتک برای بهتر شدن کیفیت نقاشی ساختمان

 

روش محاسبه مقدار رنگ ساختمان:

خوب تا اینجا شما رنگ های مورد نظر را انتخاب کرده اید و حالا باید مشخص شود که مقدار مورد نظر از هر کدام چقدر می باشد. امروزه بعضی از سایت ها برای برآورد میزان رنگ مصرفی بخش آنلاین را طراحی نموده اند تا به راحتی شما مقدار رنگ مورد نیاز خود را برآورد نمایید. اگر خودتان می خواهید این مقدار را محاسبه نمایید باید ابتدا مساحت بخش مورد نظر برای رنگ آمیزی را به دست آورید. روی هر گالن رنگ میزان پوشش تئوری آورده شده است که با تقسیم می توانید تعداد گالن های رنگ را بدست آورید. این گالن ها حدود بین 19 تا 38 متر مربع را پوشش خواهد داد. این مورد برای استفاده از رنگ به عنوان آستری حدودا 14 تا 19 متر مربع می باشد. گالن های مد نظر 4 لیتری می باشند.

نقاشی ساختمان کیهان

نقاشی ساختمان کیهان

 

 

 

09125089541

نقاشی ساختمان قلی پور درتهران و حومه و سایر نقاط کشور

دارای مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی

بازدید رایگان

مشاوره رایگان

کیفیت مطلوب

خدمات متمایز در اسرع وقت

تحویل بموقع

بهترین ها با ما

کاری با کیفیت عالی

بکار بردن رنگ های سحر هادی هاویلوکس

استفاده از رنگ های استاندارد رنگ روغنی 

مصرف رنگ های پلاستیک درجه1

مصرف رنگ بی بو 100% قابل شستشو

اجرای رنگ مولتی کالر دکوراتیو

برطرف کردن نم ها و ترک ها با ساروج

تعمیرات ساختمان

تغییرات داخلی نقشه ساختمان

 اجرای کنیتکس نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان درخیابان شفق_نقاشی ساختمان در مسکن قدر_نقاشی پلاستیک_نقاشی ساختمان روغنی_نقاشی ساختمان قلی پور_نقاشی ساختمان در گلبانگ_نقاشی ساختمان دربلوار جهاد_نقاشی آفتاب دو_نقاشی ساختمان مجتمع زیتون_نقاشی خانه_قیمت رنگ آمیزی_بهترین کیفیت_مناسب ترین  قیمت_کیفیت کاری عالی با قلی پور_نقاشی ساختمان کوهک_نقاشی ساختمان بهاران_نقاشی یاس_رنگ آمیزی ساختمان تهرانسر_نقاشی تهرانسر_نقاشی بلوار اصلی تهرانسر_رنگ آمیزی نفت جنوبی_نقاشی ساختمان خیابان گلگشادیک دو_نقاشی ساختمان کوثر_نقاشی ارکیده_رنگ آمیزی خانه_رنگ آمیزی پارساغربی_رنگ آمیزی طالبی_رنگ آمیزی آفرینش_رنگ آمیزی میدان ساحل_رنگ آمیزی مجتمع اسکان سبز_رنگ آمیزی مجتمع ایزدیار_نقاشی بلوارصدف_نقاشی گلها_رنگ آمیزی ساختمان گلها_نقاشی ساختمان بلوارفردوس_نقاشی جنت آباد_نقاشی شهید خرازی_رنگ پلاستیکنقاشی ساختمان الهام_نقاشی ساختمان ناصرحجازی_نقاشی ساختمان میدان سازمان برنامه_نقاشی ساختمان میدان لاله دوم_رنگ آمیزی منوچهری_رنگ آمیزی خانه محرابی_نقاشی میدان نسترن یکم_نقاشی ساختمان کیهان_نقاشی ساختمان خیابان نوروزی_نقاشی ساختمان علامه جعفری_

 

در بحث نقاشی ساختمان اجرای بتونه کاری و زیرسازی با کیفیت مسئله بسیار مهمی است که در کیفیت نهایی کار تاثیر گذار است.

استفاده از نقاشان و استاد کاران حرفه ای در نقاشی ساختمان اثیر به سزایی در رضایت مشتریان ما در این سالیان داشته است.

با توجه به درخواست کارفرما اجرای انواع کنتکس( روغنی – پلاستیک – آکریلیک) قابل اجرا می باشد، که بهترین آنها کنیتکس آکریلیک آبتیک و کرال جهت نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشند.

قیمت نقاشی ساختمان با توجه به نوع رنگ ساختمانی( روغنی، پلاستیک، آکریلیک،مولتی کالر) و متراژ ساختمان و نوع زیر کار( گچ، رنگ، کاغذ دیواری ) پس از بازدید توسط کارشناس و خواست کارفرما در اجرای کار درجه یک یا درجه دو مشخص میگردد.

 

⭐⭐با ما همیشه یک قدم جلوتر باشید⭐⭐

✔️جهت دریافت مشاوره رایگان و دیدن نمونه کارها همین حالا تماس بگیرید تلفن تماس :09125089541

ما خوب میدانیم برای حفظ خانه هایتان رنگ آمیزی با رنگهای با کیفیت و نقاشان حرفه ای یک اصل مهم است. افتحار بزرگ ما کیفیت کار ماست. ما برای زیبایی و رنگ آمیزی خانه هایتان یا محل کارتان سحر و جادو نمی کنیم. اصول پایه کسب و کار و خدمات گروه قلی پور کیفیت و ارزش می باشد .

همیشه بر این باورم هستم : کار مناسب هزینه مناسب. پس به کار مناسب با قیمت کم همیشه شک کنید!رنگها هم صحبت دارند:نقاشی ساختمان *پوشش های سلولزی*بلکا رنگهای فانتزی مدرن* مولتی کالر و انواع پتینه های هنری همه برای زندگی شیرین تر شما که بزرگترین هدف گروه آرکان است.

 

نقاشی ساختمان در تهران

آنچه کیفیت و قیمت را تعیین میکند سطح مهارت است . نقاشی ساختمان هنری مغفول مانده است . خدمات نقاشی ساختمان در تهران, نقاشی ساختمان در کرج مطابق با ایده آلهای فکری شما هر دو را به ما بسپارید

  اکرليكبدون بو سريع و قابل شستشو  روغنیمات ونيمه مات و براق  پلاستيكپوششی عالي و یكدست  با استفاده از بهترین رنگهای موجود در بازار و یا آنچه شما ترجیح می دهید. سيلروكيلر- كنيتكس – رومالين بلكا – كاغذ ديواري – موكت و …    دراسرع وقت، با بهترين كيفيت و مناسبترين قيمت.

اصول کاری و نحوه سفارش نقاشی ساختمان و عقد قرارداد با نقاش

اصول کاری ما بر دو اصل کیفیت متمایز و خوش قولی استوار است . که متاسفانه در صنف نقاشی ساختمان بواسطه بدقولی های همکاران مغفول مانده و باعث بدبینی عمده مردم نسبت به زمانبندی های ارائه شده در ابتدای پروژه هاست.

شرح وظایف و حداقل هایی که یک استادکار نقاش باید داشته باشد

 آشنایی با پوشش رنگ پلاستیکی 

آشنایی با اصول برآورد مواد مورد لزوم زیر کار 

آشنایی با روش های افزایش پوشش رنگها 

آشنایی با برآورد روغن های مورد نیاز جهت روغن اندود کردن دیوار گچی 

آشنایی با اصول برآورد سایر مواد مورد نیاز جهت رنگ آمیزی ساختمان 

شناسایی اصول اندازه گیری برآورد میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز 

توانایی اندازه گیری و محاسبه و برآورد میزان رنگ و مواد اولیه مورد نیاز 

آشنایی با سیستم متریک و واحدهای اندازه گیری طول و سطح و اجزاء آن 

آشنایی با ابزار و وسایل اندازه گیری (متر جیبی- متر بلند- متر تاشویی و …) 

آشنایی با اوزان و واحدهای مربوط در سیستم متریک 

آشنایی با اشکال هندسی منظم 

شناسایی اصول محاسبه مساحت سطوح 

شناسایی انواع رنگهای مورد استفاده در نقاشی ساختمان 

آشنایی با پوشش رنگ روغنی الوان 

توانایی متره کردن کار 

آشنایی با اصول محاسبه در سیستم متریک 

آشنایی با اصول محاسبه نظری از روی مساحت زیربنا 

شناسایی اصول محاسبه سطوح جانبی در حجم های هندسی منظم و غیرمنظم 

شناسایی اصول محاسبه مساحت در سطوح هندسی منظم و غیرمنظم 

شناسایی اصول محاسبه سطوح نرده و درب های شیشه خور 

 شناسایی اصول متره کردن کار 

توانایی خواندن نقشه های ساختمان 

آشنایی با نقشه های معماری (پلان، نما، برش) 

آشنایی با اصول خواندن اندازه نقشه ها 

آشنایی با علائم و اختصارات نقشه های معماری 

شناسایی اصول محاسبه سطوح افقی، قائم و مورب نقشه ها 

شناسایی اصول خواندن نقشه های ساختمانی

By |2021-09-13T14:59:22+04:30آگوست 6, 2021|مقالات|1 ديدگاه

About the Author:

يك ديدگاه

  1. Escort_girls_in_Ashkelon سپتامبر 7, 2021 در 4:13 ب.ظ- پاسخ دادن

    مطالبتان خیلی خیلی عالی و اموزش هایش عالی هست ممنون و خسته نباشید

ثبت ديدگاه

Go to Top