نقاشی ساختمان در تهرانسر بلوار اصلی، درخیابان معینی،نقاشی ساختمان در خیابان کاشیا،نقاشی ساختمان در چهاردانگه،نقاشی ساختمان در شهرک مطهری،نقاشی ساختمان در 20متری گلستان شرقی،غربی،نقاشی ساختمان در ایران زمین شمالی،نقاشی ساختمان در ایران زمین جنوبی،نقاشی ساختمان در پرند میدان استقلال،نقاشی ساختمان در چهار راه کمالی،نقاشی ساختمان در طالقانی،نقاشی ساختمان در شهرک مطهری،نقاشی ساختمان در شهرک گلشهر،نقاشی ساختمان در شهرک صنعتی چهاردانگه،نقاشی ساختمان در میدان آزادی

نقاشی ساختمان قلی پور با بهترین کیفیت کار درزمینه رنگ آمیزی ساختمان همراه با قیمت مناسب ومشاوره بازدیدرایگان خدمات متمایز دراسرع وقت خدمت شما دوستان گرامی میباشد.

رنگ و نقاشی ساختمان یکی از قدیمی ترین مشاغلی است که قبل از انواع دیوارپوش رواج و رونق بسیاری داشته است و هنوز هم مورد استقبال بسیاری از افراد می باشد. در این صفحه قصد داریم به معرفی انواع رنگ، نکاتی پیرامون نقاشی ساختمان، قیمت نقاشی ساختمان در تهران، مقایسه آن با کاغذ دیواری و تفاوت در قیمت رنگ‌ها بپردازیم.

نقاشی ساختمان در خیابان معینی 

نقاشی ساختمان در خیابان معینی 

 

رنگ ساختمان در واقع پوششی مناسب برای گچ می باشد که باعث زیبایی و جلوه دیوارهای خانه و یا محیط کار ما می شود که در چهار نوع مختلف نقش پوشش را ایفا می کند:

  1. رنگ روغنی
  2. رنگ پلاستیکی
  3. رنگ آکریلیک

نقاشی ساختمان با رنگ روغن

رنگ روغنی یکی از پرکاربرد ترین و با کیفیت ترین نوع از رنگ های ساختمان محسوب می شود و در سه نوع رنگ روغنی مات، براق و نیمه براق تولید می شوند که اصولا به دلیل رعایت استاندارها و همچنین مقاوت بیشتر در برابر گرد و دوده و قابل شست و شو بودن دیوار ها در نقاشی ساختمان از آن استفاه می شود.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که رنگ های روغنی که در نقاشی ساختمان از آن ها استفاده می کنند دارای سرب می باشند و تا سال ها این مواد مضر از بین نخواهند رفت به همین دلیل کارخانه هایی به تولید رنگ های بدون سرب روغنی در کشور پرداخته اند که توانسته اند سلامت افراد به خصوص بیماران، کودکان و سالمندان را حفظ نمایند.

کته دیگری که باید به آن اشاره نمود، رنگ های روغنی که جزء دسته مات هستند غیر قابل شست و شو می باشند و همچنین به طور کلی رنگ های روغنی به خوبی معایب دیوار را پوشش نمیدهند و حتما باید قبل از شروع رنگ کاری، زیر سازی مناسب دیوارها انجام شود.

 

  09125089541

نقاشی ساختمان با بهترین کیفیت کاری همراه با نقاشان ماهر و حرفه ای

 

 

نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیکی

رنگ های پلاستیکی به جهت اجرا و خشک شدن سریع آن ها، بدون بو بودن این نوع رنگ ها و قابلیت پوشانندگی بالا حائز اهمیت می باشد.

برخی از فروشندگان نوع تمام پلاستیک آن را قابل شست و شو اعلام می کنند که طبق تجربیات این حرف صحیح نمی باشد!

اما تفاوتی که با رنگ روغنی دارد در غیر قابل شست و شو بودن صد در صد این نوع رنگ می باشد که اکثر ایرانیان از رنگ پلاستیکی برای رنگاری سقف ساختمان و داخل کمد دیواری از آن استفاده می کنند؛ رنگ پلاستیکی به دو دسته نیم پلاستیکی و تمام پلاستیکی تقسیم می شود.

نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیکی

رنگ های آکریلیکی در سه نوع براق، مات و نیمه براق در بازار موجود می باشند؛ این نوع از رنگ نسبت به رنگ های پلاستیکی درصد شست و شو بیشتری دارند اما به طور صد در صد قابل شست و شو نیستند.

از جمله مزایای رنگ های آکریلیک می توان به مقاوت آن در برابر رطوبت، بوی کمتر، اجرای سریع آن و همچنین به پوشش دهی بالا و دوام بالای آن اشاره کرد. غیر از رنگ آکریلیک، به رنگ ضد زنگ آکریلیک که برای سطح های فلزی و رنگ آستری آکریلیک که به عنوان لایه زیرین رنگ آکریلیک از آن استفاده می شود، می توان نام برد.

 

 

 

تعمیرات ساختمانی

بازسازی خانه و ساختمان ها

تغییرات نقشه داخلی ساختمان 

نقاشی و رنگ امیزی ساختمان

اجرای رنگ های درجه1 با کیفیت بسیار بالا

اجرای پتینه کاری در دیوار ها

اجرای پتینه کاری برای تابلوها

رنگ امیزی درهای ورودی ساختمانی و اپارتمانی فلزی و چوبی

رنگ امیزی کنیتکس همراه با زیرسازی با رنگ روغنی و پلاستیک

اجرای پوشش های صنعتی و اپوکسی 

رنگ امیزی چارچوب های فلزی و اهنی و…

اجرای رنگ های ضدزنگ برای اسکلت ساختمان 

رنگ امیزی بیمارستان ها شرکت ها سازمان ها اداره ها دانشگاه هاو….

رنگ امیزی جدول ها و معابر هاو….

اجرای رنگ بلکا

اجرای رنگ بلکای ابریشمی درجه1

نصاب بلکا

اجرای بلکا بدون نیاز به زیرسازی

اجرای رنگ های دکوراتیو(مولتی کالر)

اجرای لندن کاری

اجرای پتینه کاری همراه با شابلون

اجرای رنگ های مخصوص درب

اجرای رنگ های فوری مخصوص چوب

رنگ امیزی سیلرکیلر 

اجرای رنگ امیزی پلی استر و نیم پلی استر

اجرای رنگ نمای ساختمان

اجرای رولکس کنیتکس رنگ نما

اجرای رنگ استخر و ابی

بنایی و گچ کاری

تزینات ساختمانی داخل خانه

ارسال کاتالوگ ها

ارسال نمونه کارها

مشاوره رایگان تلفنی

بازدید رایگان 

چه نوع رنگی را انتخاب کنیم؟

 

  • رنگ ها بر دو نوع قابل شستشو (رنگ های روغنی ) و غیر قابل شستشو (رنگ های پلاستیکی) تقسیم می شوند
  • رنگ های پلاستیک قابل شستشو نیستند. این نوع از رنگها بدون بو بوده، نقص ها را بهتر پوشش و اصولا برای پوشش دهی سقف های فضاهایی مانند اتاق ها ، پذیرایی مناسب می باشند. یکی از مزایایی این رنگ این است که سقف را بلندتر نشان میدهد.
  • رنگ های پلاستیک بر پایه آب می باشند به عبارت دیگر حلال آنها آب است . و سریع خشک می شوند. و با آب هم پاک می شوند.
  • رنگ های روغنی قابل شستشو بوده و حلال آن تینر می باشد .این نوع رنگ در دو حالت مات و براق به فروش میرسد.برای تضمین کیفیت مناسبتر، نقاشان ساختمان این دو نوع رنگ با هم مخلوط میکنند تا معایبی که هر کدام به تنهایی دارند تا حدودی مرتفع گردد.
  • رنگ‌ روغنی براق دوام بیشتری در رنگ ساختمات دارد و تمیز کردن آن‌ راحت‌تر است اما اگر دیوار کاملا صاف نباشد نواقص را بیشتر نشان می‌دهد.
  • کاربرد رنگ روغنی برای مکان های از جمله سرویس های بهداشتی میباشد.
  • رنگ های آکریلیک نوعی از رنگ ها هستند که بر پایه آب بوده و بدون بو هستند و با آب پاک نمی شوند. این رنگ ها از طیف وسیعی برخوردار هستند.
  • رنگهاي اكريليك يا همان رنگهاي روغني بدون بو هستند که به شكل نيمه براق توليد ميشوند كه ديگر نيازي براي تركيب رنگ مات و براق ندارند،همچنين رنگهاي اكريليك ساختمان كاملا بدون بو بوده و دوستدار محيط زيست هم ميباشند

 

 

 

ویژگی‌‌‌های یک نقاش ماهر ساختمان چیست؟

نقاشی ساختمان مانند هر حرفه دیگری نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد که در ادامه به چند نکته مهم اشاره خواهیم کرد:

  • نقاش ماهر باید خوش قول باشد و در اسرع وقت سر کار خود حضور یابد.
  • نقاش ساختمان باید دارای پروانه کسب باشد
  • اطلاعات به روز از انواع رنگ ها و علم ترکیب انواع رنگ
  • رنگی که مد نظر مشتری می باشد با بهترین کیفیت درست کند.
  • آگاهی کافی در مورد اینکه چه رنگی برای چه قسمتی از خانه و یا محل کار متناسب می باشد.
  • یک نقاش ماهر نظافت منزل را برای شما سخت نمی‌کند یعنی هنگام شروع تا پایان کار از ریختن هرگونه لکه و مواد اضافی برروی زمین، سقف‌ها دیوارها جلوگیری می‌کند.
  • مشتری مدار باشد و به نوع انتخاب مشتری احترام بگذارد مگر در مواقعی که مشتری علم کافی نداشته باشد.
  • در زمان تعیین شده کار خود را به پایان برساند و کم کاری نکند.
  • با سلیقه باشد و بتواند پیشنهادات جذابی در مورد چگونگی انتخاب رنگ برای قسمت های مختلف خانه به مشتری ارائه دهد.

 

“نکته” در این صفحه به معرفی انواع رنگ های ساختمان و مزایای آن ها و با پرداختن به چگونگی محاسبه قیمت رنگ آمیزی ساختمان و تعرفه ها و معرفی بهترین شرکت های خدمات نقاشی ساختمان، قصد دارد تا بهترین خدمات آنلاین را در این زمینه به شما معرفی نماید.  

 

09125089541

 

 

 

چه زمانی به نقاش ساختمان نیاز داریم؟

همه افراد برای زیباتر شدن محیط زندگی و محل کار خود می‌توانند از خدمات نقاشی و رنگ‌آمیزی برای خانه‌ها،

آپارتمان‌ها، مغازه‌ها و واحدهای اداری و تجاری استفاده کنند. شما نیز:

  • اگر قصد بازسازی ساختمان و محیط زندگی خود را دارید.
  • اگر به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی هستید.
  • اگر با یک هزینه کم قصد زیباتر کردن محیط زندگی‌تان را دارید.
  • اگر برای داشتن نظافت و تمیزی بیشتر نیاز به نقاشی دیوار منزل دارید.
  • اگر واحد شما نوساز است و می‌خواهید قبل از ورود به آن، دیوارها را رنگ‌آمیزی کنید.

و موارد دیگر از این دست، می‌توانید از خدمات نقاشی ساختمان بهره ببرید

 

 

نکات مهم در حین نطارت بر نقاش ساختمان؟

در حین نقاشی ساختمان موارد زیر را بدانید و در صورت لزوم چک کنید.

  • کلیه قسمت های کج و فرورفته یا نقاطی که در اثر ضربه بر روی دیوار بوده است باید با گچ و یا بتونه پر گردد و نقاش ساختمان باید هر گونه اختلاف سطح را با سمباده صاف و یکنواخت کنید. حتما بستر مناسب برای رنگ آمیزی را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید بستر مناسبی صورت پذیرفته است.
  • رنگ خیس دوپرده روشن تر از خشک شده همان رنگ است. این بدان معنا است که رنگ نهایی شما تا اتاتمام خشک شدن قابل بررسی نیست .
  • اصولا نقاشی ساختمان از سقف آغاز می گردد.
  • هنگامی که دمای هوا خیلی گرم است، به هیچ وجه اقدام به نقاشی ساختمان نشود. اگر خیلی عجله دارید برای اینکار، بهتر است زمانی که آفتاب نیست یا دمای هوا خنک تر است، اقدام به نقاشی کنید
  • برروی سطوحی که در معرض مستقیم نور آفتاب قرار دارند، رنگ نکنید
  • گچ کاری کشته (گچ مرده) سطح رنگ آمیزی شده باعث پوسته شدن آن می شود؛ زیرا گچ های کشته پایدار نبوده بعد از گذشت مدتی خشک و سفت می شوند و در نتیجه رگه هایی در دیوار ایجاد می شود.
  • استفاده از رنگ روغنی برای رنگ آمیزی سطوحی که قبلا با رنگ پلاستیک رنگ آمیزی شده اند نیز باعث پوسته شدن رنگ در نقاشی می شود.
  • خیس بودن، رطوبت و نم داشتن سطح رنگ آمیزی در نقاشی ساختمان؛ یکی از دلایل پوسته شدن رنگ ساختمان است که دلیل این رطوبت می تواند ناشی از نشت آب به دلایل مختلف یا بخاطر بنائی و … باشد.
  • راز رنگ آمیزی تمیز و معلوم نشدن خطوط قلم مو؛ رقیق کردن رنگ است. رقیق کردن رنگ دو مزیت دارد. اول اینکه سرعت خشک شدن رنگ را کم میکند و به شما فرصت بیشتری برای اصلاح کار میدهد