نقاشی ساختمان تهرانسر_پتینه کاری،ورق طلا تهرانسر پتینه کاری تهرانسر_ورق طلا تهرانسر_اجرای نقاشی ساختمان درتهرانسر با انواع رنگ و ارائه قیمت،پتینه کاری تهرانسر با نمونه کارهای اجراء شده درتهرانسر،09125089541ارائه خدمات ساختمانی  بصورت کلی و جزئی، خدمت در اسرع وقت،اجرای پتینه کاری درتهرانسر با خدماتی متمایز،قیمت مناسب توانیر،گروه خدماتی قلی پور درتهرانسر با چندین سال سابقه و تجربه کاری،در زمینه نقاسی ساختمان اجرای انواع پتینه کاری،اجرای ورق طلا،اجرای آیینه کاری و….نقاشی ساختمان خانه و منازل دفتر،ادارات با استفاده از رنگهای ساختمانی متنوع همراه با بازدید و مشاوره رایگان آماده ارائه خدمات رسانی است.

نقاشی ساختمان تهرانسر_پتینه کاری_ورق طلا تهرانسر

(اگر کار خوب و عیار دار میخوای به ما زنگ بزن)

نقاشی ساختمان و پتینه کاری قلی پور رنگ انتخاب کسانی می باشد که از فرهنگ غنی برخوردار بوده و به کیفیت کار اجراشده و زیبایی دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهند ، سپاس از همراهی شما ❤

نقاشی ساختمان و پتینه کاری قلی پور 1402

امید است با ارائه مشاوره و کار مناسب رضایت کامل مشتریان و همشریان عزیز را جلب نماییم شما میتوانید انتقادات و پیشنهادات خود را درباره نقاشی و پتینه قلی پور از طریق تماس با ما درمیان بگذارید.

کیفیت بهترین تبلیغ ماست

 

نقاشی ساختمان تهرانسر_پتینه کاری،ورق طلا تهرانسر

 

اجرای کاربصورت درجه یک همراه با نظافت کاری

قیمت بسیار مناسب=همسوست با کارمناسب

09125089541

⭐⭐با ما همیشه یک قدم جلوتر باشید⭐⭐

.کیفیت را با چشمان خودتان ببینید.

پتنیه کاری تهرانسر،نقاشی ساختمان قلی پور

کیفیت بهترین تبلیغ ماست

انجام پروژه های کوچک و بزرگ پیمانکاری ساختمان

*********

09125089541

 

 پتینه کاریتهرانسر،ورق طلاتهرانسر،خدمات نقاشی ساختمان،پتینه کاری تهرانسر،قیمت مناسب تهرانسر،رنگ آمیزی تهرانسر،کیفیت بالا 

 

قیمت ورق طلا روی دیوار

ورق طلا مناسب برای کارهای دکوراتیو و تزئینی میباشد که با استفاده از چسب ورق طلا روی کار میچسبد که برای استفاده روی چوب، پارچه و سطوح مختلف کاربرد دارد.

ورق طلا لایه های بسیار نازک به رنگ فلز گران بهای طلا است و  برای ایجاد رویه های فلزی در انواع سطوح از آن ها استفاده تزیینی می شود در واقع متریال های ورقی است  مشابه آلیاژ طلا ،  انواع دیگر این رق در رنگ های نقره ای ، مسی نیز وجود دارد.قیمت ورق طلا روی دیوار بستگی به نوع و کیفیت و متراژ ورق طلا و برخی موارد دیگر دارد که میتوانید با تماس با ما از قیمت ها آگاه شوید.

 

09125089541

 اجرای پتینه مدرن قلی پور

نقاشی ساختمان تهرانسر_پتینه کاری،ورق طلا تهرانسر

نقاشی ساختمان تهرانسر_پتینه کاری،ورق طلا تهرانسر

  البته امروزه هرچقدر که اطلاعات علمی همه نقاشان بیشتر باشد بهترین راه گشا خواهند بود بطور خلاصه برایتان میگویم که بهترین نقاش باید دارای این خصوصیات باشد.

مهارت داشتن کافی

به روز بودن نقاش

تجربه داشتن نقاش

مسلط بر تمامی تکنیک ها،رنگ ها

و از همه مهم تر صداقت در کار خود

 09125089541

اکیپ های گروه رنگ امیزی قلی پور با بدست اوردن تجربیات خود در زمینه های گوناگون پتینه کاری ،اجرای بهترین متدهای روزدنیا  و رنگ امیزی و بعداز بدست اوردن مهارت های کافی تبدیل به مجموعه ای حرفه ای شد.

در این مقالات شما با جدیدترین رنگ امیزی های روز دنیا و با قیمتی بسیار مناسب بیشتر اشنا خواهید شد.

ادعا نمیکنیم که بهترینیم اما افتخار میکنیم که بهترین ها ما را برگزیده اند.

09125083541

نقاشی ساختمان تهرانسر_پتینه کاری،ورق طلا تهرانسرپتینه مدرن2023 قلی پور

مراحل اجرای خدمات ورق طلا و نقره

  1. کل ابزار ساختمان را با رنگ آستری رنگ بزنید تا تمیز باشد.
  2. در ابتدای کار قسمت هایی از ابزار گچبری که می خواهید رنگ طلایی استفاده شود را تمیز کنید به طوری که گرد و غبار روی آن نباشد.
  3. حال قسمتی که نیاز به رنگ طلایی دارد ابتدا چسب ورق طلا می زنیم و به مدت یک ساعت می گذاریم خشک شود.
  4. حال ورق های طلا را با دستکش نخی جدا کنید و بر روی قسمت های مورد نظر بچسبانید.
  5. سپس در انتهای کار با یک برس روی ورق طلا بکشید تا قشنگ بچسبد و مابقی ورق طلا زمین بریزد.

کاربرد های ورق طلا و نقره

  1. طراحی دکوراسیون داخلی منازل
  2. از این تکنیک برای آنتیک کردن فریم انواع قاب عکس وآینه  استفاده می شود 
  3. تلفیق با دکوپاژ  بدین صورت که که دکوپاژ روی ورق طلا انجام پذیرد
  4. آنتیک  کردن انواع مجسمه‌های  ، چوب ، فلز
  5. استفاده در اجرای ورقکاری بر روی گچبری و ابزار گچی
  6. اجرا بر روی ابزار پیش ساخته
  7. استنسیل  ( به جای رنگ از ورق طلا استفاده کنید)
  8. آنتیک  کردن  انواع ظروف شیشه ای
  9. انواع افکتهای رنگی برروی ورق طلا

 

نقاشی ساختمان تهرانسر_پتینه کاری،ورق طلا تهرانسر

آموزش ورق طلا روی گچ

با اینکه خیلی از نقاشان ساختمان برتری ورق طلا نسبت به رنگ طلایی کاملا مطلع هستند.

اما نحوه نصب و چسباندن ورق طلا را نمی دانند از این رو بهتر است با این روش مطلع شوید.

اگر یک استاد نقاش و یا طراح داخلی ساختمان و دکوراسیون هستید و یا یک فرد عادی که میخواهد به فضای داخلی ساختمان خود یک حال و هوای مدرن و زیبا با رنگ طلایی بدهد و در سلیقه شخصیتان تمایل به استفاده از رنگ های طلایی، نقره ای و مسی دارید ولی نحوه کار با ورق طلا را نمیدانید پیشنهاد میدهم این مطلب را تا آخر بخوانید تا سوال های ذهنتان پاسخ داده شوند.

آموزش ورق طلا روی گچ به شکل زیر است :

  1. کل ابزار ساختمان را با رنگ آستری رنگ بزنید تا تمیز باشد.
  2. در ابتدای کار قسمت هایی از ابزار گچبری که می خواهید رنگ طلایی استفاده شود را تمیز کنید به طوری که گرد و غبار روی آن نباشد.
  3. حال قسمتی که نیاز به رنگ طلایی دارد ابتدا چسب ورق طلا می زنیم و به مدت یک ساعت می گذاریم خشک شود.
  4. حال ورق های طلا را با دستکش نخی جدا کنید و بر روی قسمت های مورد نظر بچسبانید.
  5. سپس در انتهای کار با یک برس روی ورق طلا بکشید تا قشنگ بچسبد و مابقی ورق طلا زمین بریزد.

 

ورق طلا و ورق نقره یکی از مواردی است که امروزه کاربرد و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

اجرای ورق طلا و ورق نقره  امروزه در خدمات تغییر و زیبایی دکوراسیون داخلی منازل بسیار استفاده میشود و به یکی از خدمات محبوب و پر طرفدار و مدرن و شیک تبدیل شده است که مجموعه هنر برتر علاوه بر خدمات تخصصی گچبری ، این خدمات را هم به صورت حرفه ای روی سقف و دیوار برای شما عزیزان اجرا میکند.

 

 

  • سوالات متداول

    1 . قیمت ورق طلا بیشتر است یا رنگ طلایی؟

    چه رنگ طلا ایرانی باشد و چه خارجی ، قیمت آن کمتر از ورق طلا میشود اما ماندگاری آن بسیار کمتر است.

    2 . کیفیت ورق طلا در اجرا بیشتر است یا رنگ طلایی؟

    همانطور که گفته شد کیفی و ماندگاری و شفافیت و براقیت ورق های طلا یا نقره ار هرگونه رنگ های طلایی بیشتر هستند.

    3 . سرعت اجرای ورق طلا بالاتر است یا اجرای رنگ طلایی؟

    در این خصوص نیز سرعت اجرای رنگ بسیار بالاتر بوده و میتوان گفت رنگ نسبت به ورق طلا پیشی میگیرد.

    4 . ترمیم و بازسازی ورق طلا ساده تر است یا رنگ طلایی؟

    رنگ های طلایی زیادی در بازار وجود دارند و وقتی که برای رنگ استفاده شده مشکلی ایجاد شود ، پیدا کردن همان رنگ طلایی در بازار کار سختی است و یا حتی ممکن است همان رنگ پیدا نشود.

 

  • قیمت اجرای ورق طلای و ورق نقره روی دیوار و سقف”مجموعه گچبری هنر برتر یکی از مجرب ترین و شناخته ترین گچبری های تهران است که بیش از 10 سال سابقه درخشان در این زمینه دارد و تمامی خدمات را با بهترین کیفیت همراه با بهترین گچبران و افراد هنرمند ارائه میدهد و همچنین خدمات را با قیمت های مناسب ارائه میدهد.قیمت این خدمات بستگی به قیمت ورق طلا یا نقره ، مقدار و ضخامت آن ، نوع خدمات ، متراژ پروژه و همچنین مکان پروژه و یک سری موارد دیگر داردحتی قیمت ورق ها را هم نمتوان به طور مشخص اعلام کرد زیرا بازار دچار نوسانات قیمت است و قیمت ها روز به روز تغییر میکنند.شما عزیزان میتوانمید برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

نقاشی ساختمان تهرانسر_پتینه کاری،ورق طلا تهرانسر

ورق طلا چیست؟

همانطور که گفته شد ورق طلا یکی از موارد و تجهیزاتی است که در خدمات تغییر دکوراسیون داخلی استفاده میشود که همراه با سایر خدمات میتواند زیبایی و مجلل بودن خاصی را در مکان مورد نظر شما ایجاد کند.

این نوع ورق به طور کلی دو نمونه اصلی و عمده دارد که یکی ورق طلای عیار میباشد و دارای ابعاد و اندازه و ضخامت های مختلف میباشد و از این نوع ورق در ساختمان ها و اماکن مذهبی یا فرهنگی و هنری و حتی املاک شخصی استفاده میشود، همچنین در کارهای هنری ماند تذهیب و مینیاتور و نقاشی و مصارف تزئینی گوناگون دیگر نیز میتواند داشته باشد.این نوع ورق طلا به خاطر خاص و ویژه و کم یاب بودن دارای قیمت بالاتری هم است.

نمونه دوم بیشتر در کار های تزئینی و ساختمانی استفاده میشود و به دلیل داشتن رنگو براقیت و جلای ظاهری در تزئینات مکان های مختلف و تبدیل مکان های معمولی به مکان های مجلل و شیک استفاده میشود.این نمونه دارای ضخامت های در حد میکرون بوده و برای کارهای بسیار ظریف که احتیاج به رنگ و زیبایی بالایی دارند استفاده میشوند و معمولا دارای ابعادی ۲۰*۲۰ و ۱۶*۱۶ و ۱۲*۱۲ و ۸*۸ سانتی متر هستند که متداول ترین نوع آن در بازار ایران که بیشترین مصرف را دارد ابعاد ۱۶*۱۶ سانتی متر است.

این محصولات نسبت به نمونه ذکر شده قبلی دارای قیمت مناسب تر و ارزانتری است.

 

نقاشی ساختمان در تهرانسر_رنگ آمیزی درمانگاه قوامین تهرانسر_رنگ آمیزی ساختمان تهرانسر_نقاشی خانه تهرانسر_نقاشی کناف تهرانسر_بتونه کناف تهرانسر_زیرسازی کاغذدیواری تهرانسر -بتونه کاری تهرانسر-اجرای ورق طلا تهرانسر-اجرای آینه کاری تهرانسر-اجرای آیینه نگینی تهرانسر-اجرای ابروباد سقف تهرانسر-اجری رنگ صدفی تهرانسر-نقاشی درب پارکینگ تهرانسر-اجرای رنگ روغنی تهرانسر-اجرای درب اتاق خواب سرویس حمام ها تهرانسر-اجرای درب چوبی تهرانسر-اجرای پلی استر تهرانسر-رنگ-نقاشی فوری تهرانسر پلاستیک تهرانسر-اجرای رنگ اکرولیک تهرانسر-محل نقاش ساختمان تهرانسر-رنگ آمیزی یک روزه تهرانسر-نقاشی چارچوب درب پنجره تهرانسر-اجرای گچ پیش ساخته سقف تهرانسر-اجرای آیینه آبشاری تهرانسر-اجرای گچ بری تهرانسر-فروش رنگ  تهرانسراجرای رنگ سقف تهرانسر-عایق بندی تهرانسر-اجرای رنگ سحر هادی تهرانسر-اجرای نقاشی مغازه تهرانسر-نقاشی مدارس تهرانسر-اجرای رنگ آمیزی بیمارستان تهرانسر _اجرای رنگ آمیزی مدارس دبیرستان تهرانسر_نقاش فوری در تهرانسر_نقاشی ساختمان تهرانسر فاز2_-اجرای رنگ آمیزی مدارس راهنمایی تهرانسر-رنگ آمیزی مدرسه ابتدایی تهرانسر_رنگ آمیزی مهدکودک تهرانسر_رنگ آمیزی راهنمایی و رانندگی تهرانسر_رنگ آمیزی پاساژ تهرانسر_رنگ آمیزی مطب دکتر تهرانسر_رنگ آمیزی آتش نشانی تهرانسر_رنگ آمیزی مساجد تهرانسر_رنگ آمیزی شرکت های دولتی تهرانسر_رنگ آمیزی کلانتری تهرانسر_رنگ آمیزی بازار تهرانسر_رنگ آمیزی کارخانه تهرانسر_رنگ آمیزی ایران خوردو تهرانسر_نقاشی پارک تهرانسر رستوران تهرانسر_نقاشی قلی پور تهرانسر_نقاشی ساختمان تهرانسر_نقاشی تهرانسر قلی پور_رنگ آمیزی تهرانسر